مجتمع صنایع تبدیلی دستچین عالی

جدیدترین محصولات (فروش از طریق سامانه بازارگاه)

مطالب و مقالات

13 بهمن 1402

صنعت گاوداری 6 و تجربه های کاربردی مفید

بیماری جسم سخت در گاوداری (تکه های پلاستیک). پاک کردن موهای پستان به حفظ سلامت گاوها و عاری بودن شیر از آلاینده ها کمک می کند. دوره خشکی گاو بر تولید و نرخ حذف اثرگذار است. تمامی بیماری های دامی به آنتی بیوتیک ها پاسخ نمی دهند. سیلو را زود باز نکنید. کمک به گوساله های گوشتی برای داشتن بهترین آغاز.
20 دی 1398

گوساله تازه تولد به مراقبت مناسب نیاز دارد

مراقبت و نگهداری از گوساله تازه تولد سود بسیار زیادی برای گاودار ایجاد می کند، این سود تنها سلامت گوساله نیست بلکه برگشت سرمایه پرورش دهندگان گوساله را نیز افزایش می دهد.
8 دی 1398

تجهیزات تغذیه گوسفند تجهیزات آبخوری گوسفند

مشخصات و اندازه های استاندارد تجهیزات تغذیه گوسفند، تجهیزات آبخوری گوسفند و ویژگیهای انبار نگهداری علوفه و خوراک برای پرورش گوسفند و بز

فیلم‌ های آموزشی

21 اردیبهشت 1402

زمین گیر شدن گاو تازه زا به علت کمبود کلسیم

در بیشتر مواقع، علت زمین گیر شدن گاو تازه زا، کمبود کلسیم مورد نیاز برای عملکرد ماهیچه ها است که نشان بروز این ناهنجاری ها در گاوها می باشد.
16 خرداد 1399

عمل آوری سیلاژ ذرت

عمل آوری سیلوی ذرت علوفه ای شامل مراحل برداشت ذرت علوفه ای ، حمل ذرت علوفه ای ، فشرده سازی ذرت علوفه ای ، سیلو کردن ذرت علوفه ای
12 دی 1401

نفخ شکم گوساله و برطرف کردن آن

در این کلیپ آموزشی یک دکتر دامپزشک نحوه رفع مشکل نفخ شکم گوساله را که به شدت دچار نفخ شکم شده است به نمایش در می آورد.

اخبار برگزیده صنعت دامپروری

18 اردیبهشت 1403

مرغ کیلویی چند؟ برچیده شدن صف‌های فروش با پر شدن محصولات

به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی میزان تولید بیش از میزان مصرف است و حتما باید مرغ مازاد ذخیره و یا صادر شود. برای پایداری تولید، بهترین راه حل صادرات مرغ است که می‌تواند در ارزآوری هم نقش مهمی داشته باشد.
18 اردیبهشت 1403

قیمت کنجاله سویا به زودی کاهش می‌یابد

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: به زودی با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم شاهد کاهش قیمت کنجاله سویا خواهیم بود و قرار است اقداماتی از قبیل عرضه مدت‌دار نهاده‌ها، تنوع و رقابت در حوزه کنجاله سویا صورت گیرد.
18 اردیبهشت 1403

کشورهای عربی منطقه متقاضی گوشت شتر ایران

کارشناس پرورش شتر گفت: چند شرکت چینی سالانه خواهان ۲ تا ۳ هزار تن شیرخشک شتر از ایران بوده و خیلی از کشور‌های عربی هم متقاضی گوشت شتر ایران هستند.